Predaj, nákup a prenájom dieselových a elektrických lokomotív. Prevedenie rôznych rozsahov opráv na vašich lokomotívach, servisné opravy, modernizácie, remotorizácie. Z lokomotív používaných na vlečkových tratiach na území Českej a Slovenskej republiky, sme vám schopní dodať celý sortiment do súčasnej doby.
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Usporiadanie dvojkolies | Bo | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 7540 mm | ||
| Rázvor v podvozku | 3200 mm | ||
| Priemer hnacích kolies (nových) | 1000 mm | ||
| Výška nad temenom koľajnice | 3754 mm | ||
| Maximálna šírka | 3123 mm | ||
| Hmotnosť v službe | 36,0 t | ||
| Maximálne zaťaženie na nápravu | 18,0 t | ||
| Maximálna dovolená rýchlosť : v režime posunovacom | 65 km/h | ||
| Maximálna dovolená rýchlosť : v režime traťovom | 80 km/h | ||
| Minimálny polomer prechádzaného oblúka podľa UIC / 10 km / h | 80 m | ||
| Typ motora | LIAZ M2-650 DL | ||
| Menovitý výkon | 260 kW | ||
| Otáčky pri plnom zaťažení | 1800 ot./min. | ||
| Počet valcov | 6 | ||
| Prenos výkonu | elektrický | ||
| Hlavný generátor | ČKD TA 611 | ||
| Trakčný motor / počet | ČKD TE 015 C / 2 | ||
| Trvalá ťažná sila pri 9,5 km/h | 64 kN | ||
| Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 108 kN | ||
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Usporiadanie dvojkolies | Bo`Bo` | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 13580 mm | ||
| Vzdialenosť otočných čapov | 6700 mm | ||
| Rázvor v podvozku | 2400 mm | ||
| Celkový rázvor | 9100 mm | ||
| Priemer hnacích kolies (nových) | 1000 mm | ||
| Výška nad temenom koľajnice | 4359 mm | ||
| Maximálna šírka | 3060 mm | ||
| Hmotnosť v službe | 72,0 t | ||
| Maximálne zaťaženie na nápravu | 18,0 t | ||
| Maximálna dovolená rýchlosť | 70 km/h | ||
| Minimálny polomer prechádzaného oblúka podľa UIC / 10 km / h | 120 / 80 m | ||
| Typ motora | ČKD K 6 S 230 DR | ||
| Menovitý výkon | 883 kW | ||
| Otáčky pri plnom zaťažení | 1250 ot./m | ||
| Počet valcov | 6 | ||
| Priemer valcov | 230 mm | ||
| Zdvih piesta | 260 mm | ||
| Prenos výkonu | elektrický | ||
| Hlavný generátor | ČKD TD 805 T | ||
| Trvalý výkon | 780kW/1250 ot./m | ||
| Trakčný motor / počet | ČKD TE 005 E / 4 | ||
| Trvalý výkon trakčného motora | 195 kW | ||
| Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 216 kN | ||
| Trvalá ťažná sila pri 18 km/h | 131 kN | ||
| Turbodúchadlo / počet | ČKD PDH 35 ZV / 1 | ||
| Výkon elektrodynamickej brzdy | 500 kW | ||
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Usporiadanie dvojkolies | Co`Co` | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 18 800 mm | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Priemer hnacích kolies | 1250 mm | ||
| Trvalý výkon | 2610 / 2790 kW | ||
| Maximálna rýchlosť | 90 km/h | ||
| Hmotnosť v službe | 120 t | ||
| Trakčný systém | 3 kV, jednosmerné | ||
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Usporiadanie dvojkolies | BóBó | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 13 580 mm | ||
| Vzdialenosť otočných čapov | 6 700 mm | ||
| Rázvor v podvozku | 2 400 mm | ||
| Maximálna šírka vozidla | 3 060 mm | ||
| Výška nad temenom koľajnice | 4 472 mm | ||
| Priemer hnacích dvojkolí (nové obruče) | 1 000 mm | ||
| Prevodový pomer pohonu dvojkolia | 16:77 | ||
| Hmotnosť vozidla v službe | 64 000 kg +/-3% | ||
| Maximálne zaťaženie na nápravu | 16 000 kg | ||
| Maximálna rýchlosť v prevádzke | 90 km/h | ||
| Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 192 kN | ||
| Trvalá ťažná sila pri 18km/h | 123 kN | ||
| Prejazd oblúka s minimálnym polomerom podľa UIC/pri 10km/h | 120/80m | ||
| Typ spaľovacieho motora | ČKD K6S230DR | ||
| Menovitý výkon spaľovacieho motora | 883 kW | ||
| Menovité otáčky spaľovacieho motora | 1 250 ot./min | ||
| Merná spotreba paliva | 228,5 g/kWh | ||
| Prenos výkonu | elektrický | ||
| Typ trakčného motora | ČKD TD 805 | ||
| Menovitý výkon trakčného dynama | 780 kW | ||
| Menovité otáčky trakčného dynama | 1 250 ot/min | ||
| Typ použitého trakčného motora | ČKD TE 005 resp. TE 015 | ||
| Menovitý výkon trakčného motora | 195 kW | ||
| Počet trakčných motorov | 4 ks | ||
| Systém vzduchotlakovej brzdy | DAKO | ||
| Samočinná brzda | DAKO BS-2 | ||
| Priamočinná brzda | DAKO BP | ||
| Náplne prevádzkových hmôt | |||
| Palivo | 4 000 l | ||
| Olej spaľovacieho motora | 485 kg | ||
| Chladiaca kvapalina | 850 l | ||
| Piesok | 320 kg | ||
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Nominálne napätie | 25 kV / 50 Hz | ||
| Usporiadanie pojazdu | BóBó | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 16 440 mm | ||
| Vzdialenosť otočných čapov | 7 800 mm | ||
| Rázvor v podvozku | 2 800 mm | ||
| Maximálna šírka | 2 940 mm | ||
| Výška nad temenom koľajnice | 4 650 mm | ||
| Priemer hnacích dvojkolies | 1 250 mm | ||
| Prevodový pomer pohonu dvojkolia | 1:3,2 | ||
| Hmotnosť vozidla v službe | 84 000 kg +/-3% | ||
| Maximálne zaťaženie na nápravu | 21 000 kg | ||
| Maximálna rýchlosť v prevádzke | 120 km/h | ||
| Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 240 kN | ||
| Prejazd oblúka s minimálnym polomerom podľa UIC | 120 m | ||
| Výkon trvalý/hodinový | 3 080 / 3 200 kW | ||
| Prenos výkonu | elektrický | ||
| Typ použitého trakčného motora | 9AL4446IP | ||
| Trvalý prúd trakčného motora | 1 100 A | ||
| Hodinový prúd trakčného motora | 1 140 A | ||
| Regulácia výkonu | prepínaním odbočiek | ||
| Počet trakčných motorov | 4 ks | ||
| Systém vzduchotlakovej brzdy | DAKO | ||
| Samočinná brzda | DAKO BS-2 | ||
| Priamočinná brzda | DAKO BP | ||
| Trvalá ťažná sila | 173 kN | ||
| Hodinová ťažná sila | 183 kN | ||
| Technické parametre | |||
|---|---|---|---|
| Usporiadanie dvojkolies | BóBó | ||
| Rozchod | 1435 mm | ||
| Dĺžka cez nárazníky | 16 440 mm | ||
| Hmotnosť vozidla | 85 t | ||
| Trvalý výkon | 3 080 kW | ||
| Napájacie sústavy | 25 kV / 50 Hz | ||
| Maximálna rýchlosť | 120 km/h | ||
| Maximálna ťažná sila | 255 kN | ||
| Výrobca | Škoda Plzeň | ||