Predaj, nákup a prenájom dieselových a elektrických lokomotív. Prevedenie rôznych rozsahov opráv na vašich lokomotívach, servisné opravy, modernizácie, remotorizácie. Z lokomotív používaných na vlečkových tratiach na území Českej a Slovenskej republiky, sme vám schopní dodať celý sortiment do súčasnej doby.
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Usporiadanie dvojkolies | Bo | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Dĺžka cez nárazníky | 7540 mm | ||
Rázvor v podvozku | 3200 mm | ||
Priemer hnacích kolies (nových) | 1000 mm | ||
Výška nad temenom koľajnice | 3754 mm | ||
Maximálna šírka | 3123 mm | ||
Hmotnosť v službe | 36,0 t | ||
Maximálne zaťaženie na nápravu | 18,0 t | ||
Maximálna dovolená rýchlosť : v režime posunovacom | 65 km/h | ||
Maximálna dovolená rýchlosť : v režime traťovom | 80 km/h | ||
Minimálny polomer prechádzaného oblúka podľa UIC / 10 km / h | 80 m | ||
Typ motora | LIAZ M2-650 DL | ||
Menovitý výkon | 260 kW | ||
Otáčky pri plnom zaťažení | 1800 ot./min. | ||
Počet valcov | 6 | ||
Prenos výkonu | elektrický | ||
Hlavný generátor | ČKD TA 611 | ||
Trakčný motor / počet | ČKD TE 015 C / 2 | ||
Trvalá ťažná sila pri 9,5 km/h | 64 kN | ||
Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 108 kN |
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Usporiadanie dvojkolies | Bo`Bo` | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Dĺžka cez nárazníky | 13580 mm | ||
Vzdialenosť otočných čapov | 6700 mm | ||
Rázvor v podvozku | 2400 mm | ||
Celkový rázvor | 9100 mm | ||
Priemer hnacích kolies (nových) | 1000 mm | ||
Výška nad temenom koľajnice | 4359 mm | ||
Maximálna šírka | 3060 mm | ||
Hmotnosť v službe | 72,0 t | ||
Maximálne zaťaženie na nápravu | 18,0 t | ||
Maximálna dovolená rýchlosť | 70 km/h | ||
Minimálny polomer prechádzaného oblúka podľa UIC / 10 km / h | 120 / 80 m | ||
Typ motora | ČKD K 6 S 230 DR | ||
Menovitý výkon | 883 kW | ||
Otáčky pri plnom zaťažení | 1250 ot./m | ||
Počet valcov | 6 | ||
Priemer valcov | 230 mm | ||
Zdvih piesta | 260 mm | ||
Prenos výkonu | elektrický | ||
Hlavný generátor | ČKD TD 805 T | ||
Trvalý výkon | 780kW/1250 ot./m | ||
Trakčný motor / počet | ČKD TE 005 E / 4 | ||
Trvalý výkon trakčného motora | 195 kW | ||
Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 216 kN | ||
Trvalá ťažná sila pri 18 km/h | 131 kN | ||
Turbodúchadlo / počet | ČKD PDH 35 ZV / 1 | ||
Výkon elektrodynamickej brzdy | 500 kW |
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Usporiadanie dvojkolies | Co`Co` | ||
Dĺžka cez nárazníky | 18 800 mm | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Priemer hnacích kolies | 1250 mm | ||
Trvalý výkon | 2610 / 2790 kW | ||
Maximálna rýchlosť | 90 km/h | ||
Hmotnosť v službe | 120 t | ||
Trakčný systém | 3 kV, jednosmerné |
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Usporiadanie dvojkolies | BóBó | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Dĺžka cez nárazníky | 13 580 mm | ||
Vzdialenosť otočných čapov | 6 700 mm | ||
Rázvor v podvozku | 2 400 mm | ||
Maximálna šírka vozidla | 3 060 mm | ||
Výška nad temenom koľajnice | 4 472 mm | ||
Priemer hnacích dvojkolí (nové obruče) | 1 000 mm | ||
Prevodový pomer pohonu dvojkolia | 16:77 | ||
Hmotnosť vozidla v službe | 64 000 kg +/-3% | ||
Maximálne zaťaženie na nápravu | 16 000 kg | ||
Maximálna rýchlosť v prevádzke | 90 km/h | ||
Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 192 kN | ||
Trvalá ťažná sila pri 18km/h | 123 kN | ||
Prejazd oblúka s minimálnym polomerom podľa UIC/pri 10km/h | 120/80m | ||
Typ spaľovacieho motora | ČKD K6S230DR | ||
Menovitý výkon spaľovacieho motora | 883 kW | ||
Menovité otáčky spaľovacieho motora | 1 250 ot./min | ||
Merná spotreba paliva | 228,5 g/kWh | ||
Prenos výkonu | elektrický | ||
Typ trakčného motora | ČKD TD 805 | ||
Menovitý výkon trakčného dynama | 780 kW | ||
Menovité otáčky trakčného dynama | 1 250 ot/min | ||
Typ použitého trakčného motora | ČKD TE 005 resp. TE 015 | ||
Menovitý výkon trakčného motora | 195 kW | ||
Počet trakčných motorov | 4 ks | ||
Systém vzduchotlakovej brzdy | DAKO | ||
Samočinná brzda | DAKO BS-2 | ||
Priamočinná brzda | DAKO BP | ||
Náplne prevádzkových hmôt | |||
Palivo | 4 000 l | ||
Olej spaľovacieho motora | 485 kg | ||
Chladiaca kvapalina | 850 l | ||
Piesok | 320 kg |
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Nominálne napätie | 25 kV / 50 Hz | ||
Usporiadanie pojazdu | BóBó | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Dĺžka cez nárazníky | 16 440 mm | ||
Vzdialenosť otočných čapov | 7 800 mm | ||
Rázvor v podvozku | 2 800 mm | ||
Maximálna šírka | 2 940 mm | ||
Výška nad temenom koľajnice | 4 650 mm | ||
Priemer hnacích dvojkolies | 1 250 mm | ||
Prevodový pomer pohonu dvojkolia | 1:3,2 | ||
Hmotnosť vozidla v službe | 84 000 kg +/-3% | ||
Maximálne zaťaženie na nápravu | 21 000 kg | ||
Maximálna rýchlosť v prevádzke | 120 km/h | ||
Maximálna ťažná sila pri rozjazde | 240 kN | ||
Prejazd oblúka s minimálnym polomerom podľa UIC | 120 m | ||
Výkon trvalý/hodinový | 3 080 / 3 200 kW | ||
Prenos výkonu | elektrický | ||
Typ použitého trakčného motora | 9AL4446IP | ||
Trvalý prúd trakčného motora | 1 100 A | ||
Hodinový prúd trakčného motora | 1 140 A | ||
Regulácia výkonu | prepínaním odbočiek | ||
Počet trakčných motorov | 4 ks | ||
Systém vzduchotlakovej brzdy | DAKO | ||
Samočinná brzda | DAKO BS-2 | ||
Priamočinná brzda | DAKO BP | ||
Trvalá ťažná sila | 173 kN | ||
Hodinová ťažná sila | 183 kN |
Technické parametre | |||
---|---|---|---|
Usporiadanie dvojkolies | BóBó | ||
Rozchod | 1435 mm | ||
Dĺžka cez nárazníky | 16 440 mm | ||
Hmotnosť vozidla | 85 t | ||
Trvalý výkon | 3 080 kW | ||
Napájacie sústavy | 25 kV / 50 Hz | ||
Maximálna rýchlosť | 120 km/h | ||
Maximálna ťažná sila | 255 kN | ||
Výrobca | Škoda Plzeň |